ralvid

IMPULSE ON CRACK (shockwave)

12,820,227 views

Comments

Sku11 BuCkeTz 1 year ago
Back to Back Ceeday uploads!!!!!! Ok... we like those
27K
Dudu1502 1 year ago
6:21 That transition was so clean I thought Ceeday shockwaves himself
1,896
KeenerBoyGaming 3 months ago
Selling replays costs one like.
5:26
5:26
5:26
5:26
886
PixelPug Games 4 months ago
Roses are red
Violets are blue
I’ve watched this more than once
And you have too
👇Like if that’s true
Thx for the likes
601
Them Ali-a Memes 4 months ago
2:26 perfectly timed with the hunting rifle and music
155
Kane Grant 2 months ago
6:20 edit was so clean i thought he launched himself into zone
97
MK7 Games 1 year ago
Like if ceeday is better than ninja
2,382
Maxa 4 months ago
4:36 Ceeday , the inventor of the 90.
310
BkDrandion 3 months ago
6:19 not joking that kinda got me confused
94
Spooky Slender 3 months ago
Are u watching this vid cus ceeday is not uploading vids of season 9
119
HD YT 4 months ago
Anyone watching while the pump is gone? HAPPY BIRTHDAY CEEDAY
95
Every like decreases your ping by 1. How low can we get?
242
Wävÿ Owlzz 5 months ago
At 4:37 look at them pro builder ninja 90’s.
33
Noah Zelinski 1 month ago
no one:

Not a single soul:

Me when I see a spider: 5:26
10
Who else is watching ceedays old vids cuz he doesn’t upload?
0
Lolifresser 5 months ago
5:10 this is what u call „*BUILDER PRO*‘‘ Idk if u know this. Season 8 BTW 🤯
17
AquaXBL 1 year ago
Like: Ceeday
Comment: Fe4RLess
Let’s see who wins 👀👀
649
Tiernan Looney 5 months ago
2019 April 8





Back to old vids🤯🤯🤯
11
Shark Gamer 1 month ago
I’m just having a big ceeday marathon today 🤣
8
Amaris Myers 5 months ago
Like if he has the best outro lmao
8